04:24 | چهارشنبه 2 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شخص ثالث

آمازون زیر ذره بین رفت!
نماد برتر- رگولاتور ضد انحصارطلبی آلمان در حال تحقیقات درباره سوء استفاده شرکت آمریکایی آمازون از موقعیت برتر خود در بازار آنلاین برای تحمیل قیمت‌های مورد نظرش به فروشندگان است.
صدور کارت سوخت تمام متقاضیان تا چند روز آینده
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام متقاضیانی که تا کنون تقاضای خود را ثبت کرده اند تا چند روز آینده صادر می شود.
مهم نیست کارت سوخت به نام شما باشد
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اگر کارت سوخت شخصی که ماشین را خریداری می‌کند، به نام خریدار نباشد، مشکلی به وجود نمی‌آید و هیچ الزامی برای تغییر کارت سوخت نیست.
سهمیه بنزین خودروهای جدید چند لیتر است؟
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت کارت‌های جدید از زمان صدور کارت محاسبه می‌شود، نه از زمان درخواست متقاضی.
بیمه زائران اربعین چگونه محاسبه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت.
پیامدهای مخرب تصویب عجولانه لایحه تجارت
پایگاه خبری راد: انتقادات از نحوه بررسی بیش از ۱۳۰۰ ماده لایحه تجارت در حالی ادامه دارد که یک اقتصاددان با اشاره به پیامدهای احتمالی این تغییرات بزرگ معتقد است که تصویب غیرکارشناسی و عجولانه مواد لایحه جدید می‌تواند پیامدهای مخربی از جمله افزایش کلاهبرداری و شهادت فروشی در دادگاه‌ها را در پی داشته باشد و باعث افزایش هزینه مبادلات اقتصادی شود.
جزییات حذف ۱۰ درصد اضافه بیمه شخص ثالث تاکسی‌ها
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ازحذف ۱۰ درصد مازاد بیمه شخص ثالث تاکسی ها در مصوبه هیات دولت خبر داد.
ضرر بیمه‌ها از تاخیر سایپا در پرداخت بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی
پایگاه خبری راد: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با انتقاد از عدم پرداخت طلب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت های بیمه توسط خودروسازی سایپا گفت که هر روزی که پرداخت این بدهی به تاخیر بیافتد شرکت های بیمه بابت آن متضرر می‌شوند.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.
بهترین روش برای دسترسی سریع به کارت‌های سوخت
پایگاه خبری راد: استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان از ۲۰ مردادماه اجباری می‌شود و لازم است که مالکان وسیله نقلیه در روزهای باقی‌مانده نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.
۹ میلیون موتورسیکلت بیمه ندارند!
پایگاه خبری راد: رییس کل بیمه مرکزی از تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد.
آخرین اخبار از طرح فروش فوری اعتباری سایپا
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش فوری اعتباری محصولات سایپا که با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف‌کنندگان و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از روز ۷ خردادماه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
گوشی‌های گوگل خود از همه بیشتر مشکل دارند!
پایگاه خبری راد: با اینکه کاربران از گوشی‌های هوشمند اختصاصی گوگل موسوم به پیکسل توقع بسیار بیشتری برای کیفیت بالاتر اندروید دارند، اما همواره مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعددی در آن به چشم می‌خورد.
چرا صفحه کاربری ما در واتس‌اپ غیرفعال و بسته می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران واتس‌اپ بر این باورند که چرا برخی اوقات صفحه کاربری آنها در واتس‌اپ بدون هیچ دلیل خاص یا فعالیت مشکوکی بسته و غیرفعال می شود.
نرخ بیمه شخص ثالث خودروها اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: شورای عالی بیمه جدول کامل نرخ حق بیمه خودروهای سواری برای سال ۹۸ را اعلام کرد.